Myspace Glitter Text

Sunday, May 3, 2009

AKU KAU DAN KENANGAN

Saat kau membuka pintu hatimu
Mungkin aku telah jauh
Meninggalkan dirimu dan kenanganku
Rasa kecewaku padamu

Memang kau yang terindah
Yang pernah tercipta
Namun bukannya kau harus
Sia-siakan aku dengan segala tingkahmu
Rasa kecewaku padamu

Reff:
Biarkanlah aku mengembara jauh
Menghapus lupa kecewa karna cintamu
Jangan kau sesali kenyataan ini
Karna ku bahagia lepas dari jeratm
u
Ooo.. dari jeratmu ooo…

Ungu**Penguasa Hatiku

Luka Di Sini

Dulu pernah ada cinta

Dulu pernah ada sayang

Namun Kini tiada lagi perasaan

Seperti dulu..

Kini tiada lagi Kisah

Cintaku telah musnah sudah

Hancur hatiku telah kau sakiti

Perasaanku…

Reff

Biarkan ku pergi

Jangan kau tanyakan lagi

Kuyakin ini yang terbaik

Tuk kau dan diriku

Biarkanlah berlalu

Rasa cinta ini dihati

Ku tak bias tuk menahan

Aku Luka di sini


***Album terbaru UNGU***

0 comments:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Nissan Car Pictures. Powered by Blogger